Omdat onze activiteiten gegroeid zijn, zoeken wij op onze locatie in Helmond versterking van onze financiële administratie:
Financieel administratief medewerker (32-40 uur)
Als administratief medewerker ben jij de ondersteunende kracht op de afdeling Finance & Control.
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden
- Het juist en tijdig ophalen en verwerken van
- kostenfacturen en inkoopfacturen van vlees en non-food artikelen m.b.v. geautomatiseerde factuurverwerking
- dagafschriften bank
- Onderhouden crediteurlijst en voorbereiden betalingen
- Assistentie bij
- periode-afsluiting
- aangiften BTW
- lijncontroles op financiële processen
- Controleren van tussenrekeningen;
- Back-up receptie.
Wat vragen wij
- Je hebt minimaal een MBO4 werk- en denkniveau;
- Je bent accuraat en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
- Je beheerst de Engelse taal;
- Je hebt ervaring met programma’s als Outlook, Word en Excel.
Wat kunnen we je bieden
- Een zelfstandige en afwisselende functie binnen een hecht team;
- Deel uitmaken van een succesvol familiebedrijf met een no-nonsense mentaliteit;
- Uiteraard hoort bij deze functie een marktconform salaris
Ben je geïnteresseerd in deze vacature?
Graag ontvangen wij je CV met een korte motivatie. Je kunt je sollicitatie sturen naar Corine Kok (concern controller), corinekok@vanrooigroup.com. Voor meer informatie over de functie kun je contact met haar opnemen op 0492-779900.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.